Bu Blogda Ara

7 Ekim 2014 Salı

Uzaylı Yumurtaları (HİKAYE)

Alien-1: İçimdeki Düşman

"Üzgünüm" dedi Doktor.
Ben: "!?" dedim.
Doktor: "Bahsettiğiniz o şey... Kalbinizden başlayıp taa sol yüzük parmağınıza kadar ilerleyen elektrikli acı..."
"Haa acı!.." dedim. 
Devam etti Doktor: "Maalesef çok geç kalmışsınız" 
Ben "Geç mi?" dedim.
Doktor: "11 yıl önce gelseydiniz belki bir şeyler yapılabilirdi. Fakat maalesef ACI içinizde konaklamış, yuva yapmış oraya. Kendi evi sanıyor." dedi.
Ben: "Yok mu bi çaresi, ilaç, ameliyat, Amerika... falan" diye sorunca...
Doktor: "Yok maalesef. 2'de 1 görülen çok ama çok sıradan bir hastalığa yakalanmışsınız" dedi üzülerek.
"Sıradan mı? Efendim belki de uzaylı yumurtasıdır o yuva. Dünya dışı varlıklar vücudumu kuluçka şeysi yapmışlardır. Olabilir mi, mümkün mü acaba?" deyince ben,
Doktor: "Mesleğiniz neydi sizin?" diye sordu. 
"Hayal inşa ediyorum. Övünmek gibi olmasın yüzlerce mutlu aile, mühendisliğini benim yapmış olduğum hayalleri yaşıyor." dedim övünerek.
"Hıımm anladım ama maalesef çok sıradansınız. Merak etmeyin ölünce geçer" dedi doktor.

Sanırım ölene kadar bu uzaylı yumurtalarıyla yaşayacağım.

Ben ölürsem senin çocukların da ölür.


                                                       K. Andoni

                                                       Yer: Tımarhane Laboratuvarı
                                                       Tarih: 11 yıl sonra

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder